JAVA-ს საფუძვლები

კურსის ხელმძღვანელი: დავით ბიტმალკიშევ

კურსის ღირებულება: 300₾

კურსის ხანგრძლივობა: კვირაში 2 ჯერ 2 საათი (20 საათი)

 

კურსის მიზანი:

ობიექტზე-ორიენტირებული პროგრამირების ენა „JAVA“ -ს საფუძვლების შესწავლა. ენის სინტაქსისა და ძირითადი ოპერატორებისა და სემანტიკის შესწავლა, სხვადასხვა პროგრამულ გარემოში პრაქტიკული ამოცანების გადაწყვეტის უნარ-ჩვევების მიღება. GUI შექმნა , ინფორმაციის მიღება GUI-დან და დამუშავება. ბიბლიოთეკების და ინტერფეისების გამოყენების უნარ-ჩვევების მიღება.

 

განსაზღვრულია 20 საკონტაქტო საათი თეორიული და პრაქტიკული სამუშაოებისათვის. განიხილება პრაქტიკული და თეორიული დავალებები.
  1. JDK , JRE და NET Beans IDE დაყენება. მარტივი აპლიკაციის შექმნა.ცვლადები, ცვლადების ტიპები. კონსოლში შეტანის და გამოტანის ბრძანებების შესწავლა. /2სთ/
  2. If..else, switch , for, while, try..catch. ამოცანების შესრულება მათი დახმარებით./2სთ/
  3. მეთოდების შექმნა ,  ტიპები. მეთოდების გამოძახება. პარამეტრების გატანა. მშობელი და შვილობილი კლასები. მშობელი კლასის მეთოდების გამოძახება შვილობილ კლასში. /2სთ/
  4. ბიბლიოთეკების და ინტერფეისების იმპორტირება. JFrame კლასის გამოყენება GUI-ს შესაქმნელად. კონსტრუქტორი. ფრეიმზე ელემენტების დამატება : ტექსტური ველები, ღილაკები. /2სთ/
  5.  ბიბლიოთეკების და ინტერფეისების იმპორტირება. ხდომილების დაჭერა. ინტერფეისების აბსტრაქტული მეთოდები. ღილაკზე დაჭერისას  პროცესების დაწყება. /2სთ/
  6. ბიბლიოთეკების და ინტერფეისების იმპორტირება. ხდომილების დაჭერა. ინტერფეისების აბსტრაქტული მეთოდები. კლავიატურის კლავიშებზე დაჭერისას   პროცესების დაწყება. /2სთ/
  7. ფრეიმზე ობიექტის დახატვა და მისი გადაადგილება  კლავიატურის საშუალებით. /2სთ/
  8. ბიბლიოთეკების და ინტერფეისების იმპორტირება. ხდომილების დაჭერა. ინტერფეისების აბსტრაქტული მეთოდები. მაუსის ღილაკებზე დაჭერისას   პროცესების დაწყება. /2სთ/
  9. ფრეიმზე ობიექტის დახატვა და მისი გადაადგილება  მაუსის საშუალებით. /2სთ/
  10. Windows-ის პროცესების გამოძახება JAVA-ს ბიბლიოთეკების დახმარებით და მათი მართვა. /2სთ/